Anmeldelse av spilleautomaten Aztec’s Millions

Spilleautomaten Aztec’s Millions er bygd på historiene om skattene som gjemmer seg i templene til urbefolkningen i Mexico. Alle har hørt om historiene om Eldorado, gullbyen som ligger gjemt langt inne i jungelen. Her er gulv, vegger, tak og møbler dekket av gull, men ingen har klart å finne den isolerte byen. I Aztec’s Millions jakter vi på gevinster som er like verdifulle som gullet til Aztekerne. Med en progressiv jackpot som vokser seg opp i skyhøye verdier er det ingen grunn til å dra på farlige skattejakter inn i den mexicanske jungelen. Her kan du finne skatter uten å måtte bekymre deg for klapperslanger og innkommende spyd. Skaperne bak denne automaten er RealTime Gaming, som har gjort en god jobb med å skille seg ut fra mange av de ande jackpotautomatene på nett. Denne automaten er rettet direkte mot de som elsker å spille stort, og de som tørr å satse. Les mer om denne gullmaskinen og alle dens fordeler videre i artikkelen!

Gevinstlinjer og innsats

En ting som gjør at Aztec’s Millions skiller seg ut fra de fleste spilleautomatene på nett er at det er et fast innskudd som spillere ikke kan endre. Dette innskuddet er på 5 dollar total. Siden spillet har fem hjul og 25 gevinster er ikke dette mye per gevinstlinje, men i lengden blir dette en stor sum for den vanlige beskjedne spilleren. Dette gjør at spillet filtrerer ut de som spiller lite, og satser på de store spillerne som sitt marked. Det er nok derfor den progressive jackpoten i Aztec’s Millions vokser fortere enn de andre jackpotspillene på nett.

Det å vinne den store jackpoten er en annen sak. For å vinne jackpoten må du få en hel gevinstlinje fylt opp av logoen til Aztec’s Millions, altså fem totalt. Siden dette er kombinasjonen du trenger for å vinne den store jackpoten er ikke dette noe som skjer ofte. En annen kombinasjon du kan være litt mer heldig med er kombinasjonen av fem Aztec dronninger. Denne vinnerrekken vil gi deg hele 1 000 dollar. En annen kombinasjon som vil gi deg 500 dollar er kombinasjonen av fem jaguarer. Som du kan se er det mange måter å vinne gode premier på i Aztec’s Millions. Du kan også få premier og gevinster ved å satse på mange nok wild- og scatter-symboler. Dette er en bonusfunksjon vi skal snakke mer om litt senere.

Tema og design

Temaet og designet i Aztec’s Millions er et spill inspirert av urbefolkningen i Mexico og deres kultur. Bakgrunnen til spillet er fint dekorert av et tempel, statuer og en vill skog. Urbefolkningen i Mexico har en stor kultur med mange flere elementer som spillets skapere gjerne kunne tatt med, men ellers er det ingenting man kan klage på med design. Spillets grafikk kunne gjerne hatt en liten oppussing, men vi har enda ikke oppdaget noen problemer med å kjøre spillet på hverken datamaskinen eller på mobilen. I spillets hjul har RealTime Gaming tatt med mange elementer og symboler fra Aztekerne, noe som alltid er en fin liten touch.

Bonuser og ekstra

Den første lille bonusen vi skal snakke om er spillets wild-symbol, som er verdt mye mer enn bonussymbolene i andre spill. Dette smidige symbolet, som er representert av Aztec kongen, dukker kun opp i det andre, tredje og fjerde spillehjulet, men når han først dukker opp tar han hele hjulet med seg. Dette betyr at du får store sjanser for vinnerrekker på hver eneste gevinstlinje. Spillets scatter-symbol er representert av et Aztec tempel. Du må få minst to templer for å få gratisspinn, men om du får fem templer får du hele 25 gratisspinn du kan kose deg lenge med! I disse gratisspinn rundene får du også en multiplikator på x3 som tripler alle gevinstene du vinner.

Disse symbolene er verdt mye mer enn bonussymbolene i andre spill, men utenom de har ikke Aztec’s Millions noen bonuser de kan lokke med. Noe vi savner litt i dette spillet er et morsomt bonusspill som kan forlenge spilletiden og skape lit spenning. Dette er det eneste vi kan klage på i et ellers veldig bra spill.

Fordeler og ulemper

Fordeler:

• Fungerer på Mac, Windows og Linux datamaskin
  • Progressiv jackpot
  • Perfekt automat for de som elsker å spille stort
  • Bonussymboler som er verdt mer enn i andre spill

Ulemper:

• Utdatert design
  • Ingen underholdene bonusspill
  • Passer ikke for beskjedne spillere

Oppsummering

Den progressive jackpotautomaten Aztec’s Millions er en automat som er kjent for å stadig vekk dele ut store premier og gevinster til sine spillere. Disse jackpotene vokser seg for opp i millionsummer. Dette skjer ikke bare fordi automaten er populær, men også fordi automaten er designet direkte mot store spillere. Om du er en spiller som ikke er redd for å satse store innskudd i bytte mot store gevinster er Aztec’s Millions et perfekt spill for deg!

Privacy Policy